joi, 1 septembrie 2016

Când mă gândesc la Dumnezeu…

Când mă gândesc la Dumnezeu…

Urde Denisa Andreea


Când mâ găndesc la Dumnezeu, mă gândesc  la tot ce-i mai frumos pe lume:
La un apus de soare, la acel sentiment ceresc primâvara,
La degetele unui bebeluş ce-şi ţine strâns de deget mama;
Acel sentiment de siguranţă şi apartenenţă.

Când mă gândesc la Dumnezeu mă gândesc
La tot ce-i mai fragil, drăgălaş şi sublim,
La bunătate şi fericire, acele zâmbete sincere de copil,
La ceva unic şi special din adâncurile mării.

Mă găndesc la plutirea păsărilor în înaltul cerului,
La abilitătîle oamenilor ce ne uimesc.
Mă gândesc la dragoste şi pace – la liniştea mării după furtună
Şi acel spirit de sacrificiu fără margini.

Mă gândesc la Acel ce a dat ce-a avut mai scump
Pentru ca eu şi tu, nişte vrăjmaşî ai Lui,
Să fim liberi, fericiţi şi împliniţi cu El.
Mă gândesc că nu I-a lipsit nimic şi totuşi
A dorit să împartă tot* ce are cu mine.

Mă gândesc la miile de ori când nu mi-a păsat
De tot ce mi-ai dat, şi-am irosit si am prădat,
Am stricat şi aruncat: am ignorant…
Dar El tot m-a iubit necondiţiomat.

Când mă găndesc la Tine, Tată, şi la cât de bun  eşti Tu,
Vin lacrimi de bucurie-n ochi şi inima începe să pulseze dragoste;
Doar dragoste în jur căci Tu eşti exemplul meu
- Tu m-ai iubit întâi.



Dumnezeu mă duce cu găndul la:

  •           creerea fătului în pântec
  •           târia şi statornicia munţilor
  •           cuvintele şi muzica ce înalţă şi zidesc
  •           minunea creşterii unei plante dintr-o sămânţă
  •           toate rugăciunile ascultate
  •           vorbele potrivite la momentul potrivfit
  •           femei învârstă şi pline de înţelepciune ce investec valori morale în cei tineri
  •           o carte/ melodie/ film de care nu te saturi niciodatâ
  •           un război unde armele nu sunt săbii şi pistitoale, ci bunătate şi îndurare
  •           la păstrarea unei comori într-un loc ascuns unde doar aleşii o pot vedea şi se pot bucura de ea.
  •           învăţături şi lecţii de viaţă
  •           a trăi clipa clipa din plin
  •           căntările ce liniştesc sufletul
  •           iubirea sinceră de fraţi


04.03.2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu