marți, 29 martie 2011

:) renew me/change me/ reborn me

Sculpteaza-n mine!
de U Denisa Andreea

Sculteaza-n mine
Dragostea Ta,
Si pune peste mine
Iertarea Ta.

Sculpteaza-ma in Mana Ta,
Ia-mi, Tu, durerea mea.
Caci lumea sufletu-mi raneste.
Care in nici un caz nu se pocaieste.

Dragostea azi e trecatoare
Care nu mai da iertare,
Nu mai este jerfitoare
Care-aduce alinare.

Baieti si fete,
Tineri si batrani,
Au franantare-n suflete
Caci nu mai au iubiri.

Trec anii peste ei
Si dragostea se frange
Piere erosul din ei
Caci el nu poate-nvinge.

Cu totii dorim sa fim iubiti,
Sa fim ascultati si doriti;
Doriti de ceilalti, doriti de Dumnezeu –
Astfel suspinam noi tot mereu.

Ne doare cand nu avem prieteni,
Cand lumea ne uraste.
Doar El ne-a ramas ca prieten
Si doar El ne mai iubeste.

El, chiar daca imi e greu,
Nu ma paraseste;
Da pace suftelului meu,
El ma izbaveste!

Caci noi stim ca I-am gresit
Dar ne pare rau.
Iar El, din tot sufletul Sau,
Ne ajuta la pasit.

El ne-a iertat

Noi impratisam ispita
Si-asteptam s-o biruim;
Dar unde e armura
Ce ne ajuta sa traim?

Fara armura nu putem invinge,
Domnul ne spune s-o luam,
Sa ne-ncarcam mereu cu bine,
Si sa-nvingem duhul rau.

Ajuta-ne, Tu, Tata,
Da-ne izbanda ce-o dorim
Caci greu putem rezista - o data;
Pe cel rau sa-l biruim.

Cel rau e Marele Viclen
El vrea sa fim in iad;
Dar Domnul ne fereste de dusman,
Si ne da mereu avant spre rai.

Domnul ne spune: ’’Indrazneste!’’
Diavolul zice: ’’Pacatuieste!’’
Tatal zice: ’’FERESTE-TE DE RAU!’’
Satan: ’’Pacatul nu e rau!’’

Domnul ne-ndeamna sa ne temem de El,
Sa ne temem sa facem raul.
Satan ne spune: ’’Independent fii de Dumnezeu,
Si nu asculta de Duhul Sau.’’

(10.02.09)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu