marți, 29 martie 2011

COPILULUI ORFAN DOMNUL ÎI SPUNE:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ü  COPILULUI ORFAN DOMNUL ÎI SPUNE:
de U Denisa Andreea

Nu fii dezamăgit, copile,
Când noaptea vine peste tine!
Nu asculta pe badjocoritor ,
Să nu te-alegi c-un ghimpe în picior.


Nu te uita la ură, la venin ;
Nu fii nesigur;
Căci Dragostea şi Siguranţa sunt în Mine.
Eu nu te părăsesc.


La iubirea de oameni ajung cei preaiubiţi,
La desăvârşire nu ajung cei ipocriţi;
Ei n-au înţelepciune..şi măcar n-o vor.
Priceperea-i departe de gândul lor.


Ei vor să verse sânge,
Să le iasa câştig.
Dar la veşnicie
Le e capul cârlig.


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ(31.01.09)Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
imi amintesc ca m-a pus profesorul de literatura crestina sa scriu o poezie de-a mea pe tabla. Si am citit cateva din care trebuia sa o aleg pe cea pe care s-o scriu. Am citit-o si pe aceasta.. inainte de a o citi am spus ca e o poezie comica.. dar absolut nimieni nu s-as ras la ea. Funny memories. =))

Un comentariu: